czwartek, 20 czerwca 2013

INSPIRUJĄCO - turkusowe tolixy w roli głónej...


Witajcie!
 
Dziś tylko jedno zdjęcie ale za to jakie...
Chwyciło mnie za serce od pierwszego wejrzenia.
Bo i wielka lampa nad stołem a do tych mam słabość,
i piękna podłoga i drabina w roli półki
no i te tolixy i to turkusowe!!!
Powiem Wam, że te krzesła od zawsze bardzo mi się podobały
i tak jak mi się podobały tak pocieszałam się, że na pewno
nie siedzi się na nich komfortowo.
 No i któregoś pięknego dnia miałam okazję
na takim usiąść... I nie wiem czy z przykrością (bo mnie nadal na nie nie stać)
czy jednak z radością (bo myślę, że może kiedyś jakimś cudem i
u mnie znajdzie się choć jedno) stwierdziłam, że są naprawdę wygodne!
 
 
 
 
via pinterest.com
 
 
 
Pozdrawiam gorąco!
 
 
J.


7 komentarzy:

  1. a wiec po kolei, zabieram:
    1.podloge
    2.drabine
    3.meble kuchenne
    4.lampe
    5.lampke
    swietna inspiracja kuchenna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drabiny jako półki już od pewnego czasu ujmują moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z RADOŚCIĄ! :o))) Bo może kiedyś znajdzie się choć jedno u Ciebie. Oczywiście, że z radością! :o)))

    W tych takich drabinkach ciągle jestem zakochana, ale w moim aktualnym M nie mam na nią miejsca, chyba ... ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te krzesła ...

    OdpowiedzUsuń